TUE TYÖTÄMME

KERTALAHJOITTAJA

Halutessasi tehdä kertalahjoituksen, käytä viitettä kertalahjoitus 202138

KUUKAUSILAHJOITTAJA

Halutessasi ryhtyä kuukausilahjoittajaksi, käytä lahjoituksissa viitettä kuukausilahjoitus 202112

KUUKAUSIKIRJE

Kun päätät tulla kuukausilahjoittajaksi, ilmoittamalla sähköpostiosoitteesi, niin saat Aurinkorannikon seurakunnan ystävät ry:n kuukausikirjeen.

TORRENTUVAN KANNATUSRENGAS

​

Torrentuvan historia Aurinkorannikon seurakunnan osana on ollut merkittävä. Saman vaikutuksen uskotaan jatkuvan tulevaisuudessakin.

​

Työn vahvistamiseksi Aurinkorannikon suomalainen seurakunta on avannut Torrentuvalle oman kannatusrenkaan, johon henkilö, joka tahtoo tukea siellä tapahtuvaa toimintaa taloudellisesti, voi lähettää tukensa.

KANNATUSTILI

NORDEA FI89 2066 1800 0216 23 (BIC NDEAFIHH)

(Lahjoitus toimitetaan Aurinkorannikon seurakunnan ystävät ry:n kautta,

rahankeräyslupa RA/2020/1072)

Käytä viitenumeroa 202219

silloin tukesi kohdistuu suoraan ja kokonaisuudessaan Torrentuvan hyväksi.

Kiitos tuestasi!

TORRENTUVAN KANNATUSRENKAASEEN LIITTYMINEN

​

Jos tahdot saada kuulumisia Torrentuvalta, niin liity Torrentuvan kannatusrenkaaseen.

Liittymiseen riittää, kun lähetät vapaamuotoisen viestin osoitteeseen aurinkorannikonsrkyst@gmail.com.  Kerro nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Ne tarvitaan jäsenyyden hoitamiseen.  Erillistä liittymismaksua ei jäsenyydelle ole.

​

Jäsenrekisteriä hoitaa Aurinkorannikon seurakunnan ystävät ry.

Katso sivu www.aurinkorannikonseurakunnanystavat.fi

​

Tukea voit antaa liittymättä kannatusrenkaaseen, mutta kannatusrenkaan jäsenenä saat sähköpostilla tietoja siitä, mitä Torrentuvalla ja Aurinkorannikon suomalaiselle seurakunnalle kuuluu.

TIETOSUOJASELOSTE

Aurinkorannikon seurakunnan ystävät ry         Torrentuvan tukirengas

1. Rekisterinpitäjä

Aurinkorannikon seurakunnan ystävät ry

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö

Pauli Tuohioja

3. Rekisterinpitäjän tietosuojavastaava

Rekisterinpitäjällä ei ole velvollisuutta nimetä erityistä tietosuojavastaavaa.

4. Rekisterin käyttötarkoitus

Tietoja kerätään yksinomaan Aurinkorannikon seurakunnan yhteydessä toimivan Torrentuvan tukemista varten.

5. Tietojen keräämisen ja käsittelyn peruste

Tietojen kerääminen perustuu täysin tietojen antajan vapaaehtoisuuteen.

6. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallenetaan henkilöiden nimen lisäksi osoitetieto, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

7. Tietojen säilytysaika

Kerätyt tiedot säilytetään niin kauan kuin Torrentuvalla on mahdollisuus jatkaa toimintaansa.

8. Säännönmukaiset tietolähteet

Tiedot kerätään nettilomakkeella tai paperilomakkeella, jolloin tietojen luovuttajalla on

mahdollisuus tutustua tähän tietosuojaselosteeseen.

9. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan

talousalueen ulkopuolelle

Kerättyjä yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisille.

Sivustolla ei käytetä evasteitä.

11. Rekisterin suojaus

Rekisterin tiedot on tallennettuna rekisteriasioita hoitavan henkilön henkilökohtaisessa salasanalla

suojatussa tietokoneessa.

12. Automaattinen päätöksenteko

Rekisteröityihin henkilöihin ei kohdistu automaattista päätöksentekoa.

13. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä henkilöllä on oikeus tarkistaa itseään koskevat tiedot rekisteristä ja tarvittaessa vaatia  niiden         oikaisua, poistamista tai siirtoa järjestelmästä toiseen, oikeus rajoittaa tai vastustaa tietojensa käsittelyä,               oikeus peruuttaa aiemmin antamansa suostumus tietojen käsittelylle, oikeus tehdä valitus

valvontaviranomaiselle ja oikeus kieltää tietojensa käytön suoramarkkinointitarkoituksiin.